Onze organisatie

Goed om te weten!

Onze organisatie

Samen met “Kinderopvang BijLotte” bieden wij veel leer- en speelplezier aan. We werken nauw met elkaar samen in een doorgaande lijn om invulling te geven aan ons motto: Word wie je bent.

Peuterspeelzaal

Wij bieden opvang voor kinderen in de leeftijd van 2-4 jaar. Onze speelruimte is huiselijk, kindgericht en gezellig ingericht. Ook heeft de Peuterspeelzaal een eigen ingang naast de hoofdingang van de school. Dit geeft rust en voorspelbaarheid voor het jonge kind. De peuterspeelzaal is onderdeel van Kinderopvang ‘bij Lotte’.

Welkom bij Peuterspeelzaal “De Stampertjes”. Kinderen mogen op de Stampertjes spelenderwijs gaan leren & ervaren. Wij houden van de natuur, buiten zijn en zoveel mogelijk speel- en leertijd. Hierin staat het kind centraal en kijken wij mee wat de behoefte is van het kind. Er is ook een te gekke buitenspeelplaats met o.a. een gave modderkeuken, zandbak en een speelhuisje met een glijbaan.

Onze openingstijden zijn op maandag, dinsdag en donderdag van 8.30-12.30 uur.

Brengen is tussen 8:30 en 8:45 uur en halen is tussen 12:15 en 12:30 uur.
Op woensdag en vrijdag gaan wij open bij minimaal drie aanmeldingen.
Er dienen minimaal twee peuterdagdelen te worden afgenomen.
Dit bevordert het intrinsieke proces van veiligheid, hechting en vertrouwen voor een kind.

U bent van harte welkom voor een vrijblijvende rondleiding.

Voor meer praktische informatie kunt u ook terecht op onze website. Home – Kinderopvang bij Lotte

Voor meer informatie over de Kinderopvangtoeslag, kunt u ook de volgende link downloaden. Kinderopvangtoeslag (belastingdienst.nl)
Heeft u geen recht op Kinderopvangtoeslag, dan kunt u voor meer informatie terecht bij de gemeente Hattem. Jeugd en gezin – Gemeente Hattem

Peuteropvang

Buitenschoolse opvang

De BSO is onderdeel van “Kinderopvang bij Lotte’. Onze Buitenschoolse opvang “De Spetters” zit gevestigd in de Sint Andreasschool. Wij werken nauw samen met de Sint Andreasschool. Wij hebben ruime BSO speel- en leefruimte en een fantastische buitenspeelplaats. BSO de Spetters is een plek waar de kinderen even kunnen bijkomen na een dag school en waarbij we vooral kijken naar de behoefte van het kind. Er is een dagelijks BSO activiteiten programma. Onze ingang delen wij met de Peuterspeelzaal.

BSO de Spetters (Sint Andreas) is geopend van maandag t/m vrijdag. Op woensdag voegen de BSO-groepen samen op BSO ’T Honk. BSO ‘T Honk zit gevestigd aan de Apeldoornseweg 1e.

De ruimte is in de huisstijl van ‘bij Lotte’ ingericht en heeft een huiselijke en gezellige sfeer. Voor meer informatie kunt u terecht op onze website. Home – Kinderopvang bij Lotte

Buitenschoolse Opvang